پیشنهاد محصولات جدید

آشنایی با جدیدترین کالاها کارت PVC انواع ساعت عطر و ادکلن کارت پرینتر

پیشنهاد محصولات جدید

آشنایی با جدیدترین کالاها کارت PVC انواع ساعت عطر و ادکلن کارت پرینتر

تصفیه فاضلاب و واحد آشغال گیری

در تصفیه فاضلاب اولین واحد عملیاتی که عموما در تصفیه خانه های فاضلاب وجود دارد ، واحد آشغالگیری است و دو نوع متداول آشغالگیرها یعنی آشغالگیرهای درشت و آشغال گیرهای ریز در تصفیه مقدماتی فاضلاب انجام میگیرد ودر تصفیه فاضلاب آشغالگیرهای درشت به منظور حفظ پمپ ها ، شیرها و خطوط لوله در باربر آسیب و یا انسداد به کار میروند .

کارت پرینتر چندکاره

جدیدترین نسل از چاپگر های چند کاره کارت پرینتر فارگو fargo میباشد که دارای کارکردهای بسیاری میباشند و رنگها به صورت طبیعی و با طراوت و با کیفیت بالا برای چاپ انواع کارت شناسایی و پرسنلی که امروزه کاربردهای بسیار زیادی دارند و میتوان از سایتهای اینترنتی  که دارای نماد الکترونیکی دارند خریداری نمود .

تصفیه فاضلاب فیزیکی و شیمیایی

از دیگر روشهای تصفیه فاضلاب میتوان به روش فیزکیو شیمیایی اشاره نمود که در این روش از فرایندهای فیزیکی و شیمیایی استفاده میشود و در این موارد برای حذف برخی از آلاینده ها مانند فلزات سنگین مقدار معینی مواد شیمیایی  به فلزات تزریق میکنند که این مواد شیمیایی موجب تشکیل رسوبات این فلزات سنگین در داخل فاضلاب میگردد .

پرینتر چاپ کارت و چاپ متغییر

به طور کلی جهت چاپ کارتهای pvc پی وی سی توسط پرینتر چاپ کارت یا همان چاپگر کارت پرسنلی فاقد اطلاعات متغییر در تیراژ بالا چاپ افست مورد استفاده  قرار میگیرد و در صورتی که اطلاعات مورد نظر بر روی چاپ متغییر باشد مثل نام و تصویر در کارت شناسایی از چاپگر های کارت pvc پی وی سی استفاده میشود .

پرینتر چاپ کارت با سیستم چاپ مستقیم

پرینتر چاپ کارت با سیستم چاپ مستقیم میتواند بهترین چاپ با الترن کیفیت رنگ را بر روی انواع کارت PVC پی وی سی داشته باشد و همچنین  این کارت پرینتر دارای قابلیت  اتصال ه USBرا نیز دارد و در بسیاری از بانک ها برای چاپ کارت اعتباری برای حساب مشتریان و رمز گذاری و شخصی سازی از این چاپگر کارت شناسایی استفاده مینمایند .

تعمیرات کارت پرینتر اینترنتی

فروشگاههای  اینترنتی  که د رحال تعمیرات کارت پرینتر به صورت حرفه ای میباشند ، سیستمهای صدور کارت ، تامین قطعات یدکی  ، لوازم جانبی ، خدمات طراحی انواع کارتهای شناسایی یا همان کارت پرسنلی و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای میباشند و میتوان  از سایتهای معتبر اینترنتی اقدام به تعمیرات حرفهای این پرینتر های تخصصی نمود .

تصفیه فاضلاب و نکات مثبت آن

در سیستم تصفیه فاضلاب  با توجه به تقاضا و دبی فاضلاب معمولا یک سپتیک تانک استفاده میشود که از فرایندی بی هوازی بهره میبرد و یکی از نکات مثبت آن نصب این سیستم  در زیر زمین است و امکان استفاده از فضای روی زمین را میدهد و مخصوصا برای موقعیت هایی که فضای کاربری محدود است و میتوان از طریق سایتهای معتبر اینترنتی اقدام نمود .